S V A R






wisselpipan :)<3:

hm...hm...hm... Vad skall nu komma för fråga??
Jag vet väll det mesta... i think(:

1. ditt drömjobb (Kan vara heeelt crazy! Behövet inte vara logiskt!)
Jag skulle jätte gärna vilja starta ett eget café med amrikans stil ( milkshakes,cupcakes,bagels and so on...)
Men om det får vara ologiskt så skulle jag nog...Vilja vara en astronaut, vet du hur coolt det skulle vara att
säga'' tja, jag var på månen igår, vad gjorde du?''

2. Nått du Hatar! (okej krig visst, men något nytt)
Jag HATAR verkligen när folk röker. Speciellt minderåriga.

3. youre best friends?? (a)
Agnes och Hanna står mig närmast, men jag älskar alla mina vänner! 

4. vad har du för låt på huvudet nu? själv har jag någon som ajg bara kan refrängen på... jObBiGt!
''Suit Song'' by Barney Stinson.

5. okej nu kommer jag inte på nå fler! pussellimuss runatuna! Kram Wisselpipan!
Pussellimuss Amandus!

 ☆Bianca-chan☆:

Här kommer några frågor! ^^

Favorit:
Dricka? Mjölk
TV program? How I meet your mother
Ämne? Bild eller HK ;)
Sak i ditt rum?Min Ipal
Bok förutom Harry Potter? Hm.. Jag tror AnneFranks Dagbok.
Kaka? Chokolate Chip Cookies
Maträtt? Just nu; Enchiladas

Jag återkommer med fler frågor XD

AGNES:

1.tycker du att det är kul att reta amanda?
(hahaha jag älskar det)
ja det är awesome! No offense Amanda ;)

2.om du fick tusen kronor skulle du dricka ett glas alkohol då?(när du är över arton år och öl gills inte) NEJ

3.om du fick 10 000kronor för att dricka ett glas alkohol skulle du göra det? Ja, ett glas vin.Bara ett.

4.om du fick 100 000kronor...du vet resten! Ja, bara ett glas vin. Som sagt. ;)

5.favoritserie och du får BARA VÄLJA EN! Just nu Cougar Town

6.Vilken är den roligaste att läsa av dina vänner bloggar? Helt ärligt så är det ingen blogg som är ''Haha'' rolig  men Bianca upptaderar ofta vilket är väldigt bra och Amanda är ju kreativ med Design och grejs. :)

7. Vad vill du jobba med när du blir stor? Äga en restaurang eller café!

8. Superhjältenamn om du var en superhjälte? OCh vad skulle din medhjälpare heta? 
    Awesome woman and Kick ass woman!

   

Hanna:

haft en bra dag?=)

Haft en strålande dag faktiskt!
simone:

söt bild :P
TACK!

madeleine:

Varför började du blogga? Några av mina kompisar hade blogg, så ville jag testa!
Hur många unika besökare per/dag? Normalt ca 20-25 men det senaste veckorna ca 40
Favoritbloggare? (1stor, en "lite mindre")
Stor: Kattis Testad Liten: Det var Agnes men hon slutade, så nu är det Wisselpipan.

Kram!

Maja:

Favorit karaktär i Harry Potter(Förutom huvudpersonerna)? Luna Lovegood
Favoritämne i skolan? Just nu Bild eller HK. 
Hallon eller blåbär? Hallon
Favoritfrukt? Nektarin
Matte eller fysik? Matte
Hk eller bild? oj vad svårt! ojojoj, 49% Bild 51% HK

Kommer kanske mer sen! :D
See you later alligator! ;)

See you soon you big baboon!

Moa:

okej en fråga :)

Vad tycker du om 8an (än så länge)?
Jag tycker det är väldigt roligt, men ändå drygt att det är så många lektioner!
Selina:


favorit...
lärare? Hmm. Många är bra men Nils är allt för roligt!
mat? Enchiladas
film?  Pirates og Carribien
plagg? Mitt MarinLinne eller Rutig Shorta
skor? Converse!
:D

Selina:

..kom på en till fråga :D

Favoritdans? :) Jazz!


   

 

     
 


 

     
   


Kommentarer
Postat av: wisselpipan :)<3

Haha none taken!;) (till svaret på agnes fråga)

Agnes, i miss youre blogg RIP!

Lovely svar mate!

2010-09-05 @ 20:57:40
URL: http://wisselpipan.blogg.se/
Postat av: Harry

Hallå,

Jag har varit borta under helgen och helt missat din frågestund. Jag brukar kolla din blogg ibland för jag finner den inspirerande och du har en cool stil. Så jag kommer med en fråga och du får gärna svara på den.



Om du var med i någon Harry Potter bok, vem skulle du vara då? Tänk på att på om du väljer Neville Longbottom, så händer och gör du allt som Neville Longbottom gör.



Tack i förskott för att du svarar på min fråga.

2010-09-05 @ 21:03:59
URL: http://hpotter.blogg.se/
Postat av: \ I N H

snygg header! (A)

2010-09-06 @ 16:20:56
URL: http://sweetlinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0