JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har nog glömt att nämna det, men idag fyller jag i hög person år!
14 år. Fjortis. That's me! Men vi ska inte fira mig så mycket ídag utan på Lördag
kommer jag få alla mina presenter,tårta,fin middag m.m. Men ídag fick jag välja
middag, och nu ska jag äta B&J och se Idol. Men vid Middgen så hände nått oväntat.
Jag fick en surprise present! Jag fick...



(Dålig bild, sjukt mycket finare i verkligheten! )


...en ryggsäck! Och inte vilken som helst! Utan den jag har önskat mig när jag var i USA.
Jag pekade på denna underabara sak och sa '' Den vill jag ha!'' Men mamma sa att jag
redan hade en fin rycksäck och att det räckte. Men utan att jag visste det eller ens anade
det så köpte dom den och tog med den hem till Sverige och gav den till Mig. And i love it!
Ingen förstår kärleken mellan mig och denna ryggsäck!

Mina fina vänner kommer se denna imorgon på skolan!

TACK MOR OCH FAR.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0