RETRO

I Lödags var jag på stan med min mor och kikade runt lite. Kollade på kläder ( blev dock inget köp ) Och kollade på vinter/Höst skor. Det finns ju så många fina! Senare så åkte jag hem till Hanna där jag och lite brudar spenderade natten och vi skrattade,pratade,lagade mat,kollade på film och skrattade lite mer. It was Perfect!

Jag sa ju att uppdateringen skulle bli bättre under helgen, men blev den det? Svar: Nej. Jag älskar att blogga... Om man har något kul att blogga om. Och om man har tid! Jag brukar ofta ha mycket att göra men försöker så gott jag kan!

Hursomhaver så ska jag se BBT nu och äta nötter, Bye bye banapie!






Denna kom med mig hem i helgen! Så himla fin! I LÖV IT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0