I HAVE LANDED

Hej människor hemma i Sverige! Jag sitter just nu på en stol i våran Lägehet i Flroida. Här är klockan halv tre. Men hos er är den lite senare än så. Jag har varit och badat i poolen och jag har solat, jag har ätit Chinies Food och druckit en Double Choclate Chip Frabachino från Starbucks så det är livet är Sweet just nu. Något om inte är så sweet är att vi har många prov efter höstlovet...

Tänkte ladda upp en bild på vårat vardags/kök rum i lägenheten. Några vill se hur det ser ut. Men jag kunde inte ladda upp bilderna på bloggen så jag gör det lite senare... Om det går...

SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: agnes

Avensjuk kommentar från avensjuk agnes på andra sidan jorden!

2010-10-27 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0