BLUPP

Hej! upptaderingen har varit usel. Verkligen usel. Verkligen verkligen usel. Men det är för att det har varit massa prov och förhör och sådana tråkigheter! Men jag har en underbar nyhet: INGA PROV I VECKAN! Wihoo... I helgen och veckan kommer det defentift bli mer upptadering.

Just nu sitter jag hemma hos Agnes. Vi blev bjudna på middag så nu har vi ätit lite maxicans mat. Och snart börjar ido. Undra vad det är för tema... Hmm? det ska jag ta och funder på, vi ses!



Tagna av Agnes

HAHA! Kolla vilka fina bilder på min lillasyster med fisheye! Klockrent!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Clean your room

2010-10-16 @ 01:41:30
Postat av: ☆Bianca-chan☆

Ställ gärna en fråga på min frågestund OwO ^^

2010-10-16 @ 16:18:30
URL: http://biancaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0