HALLOWEEN?











Hej Hej!

Igår kunde jag inte logga in på blogg.se så det blev ingen uppdatering som ni nog märkte!
Här ovanför är lite bilder från I lördags. Vi skulle nämligen till en park där det skulle vara Halloween firande. Men vi kom till fel park så vi firade istället Mexicansk Halloween. Då man firar det döda. Men det var kul det med! Freja slog en piñada och vi gjorde en pirat/sklett grej, vi kollade på dans och vi avslutade det hela med ätt äta på en Maxicans restaurang. Pretty Good! Jag och Freja hade lite halloween kläder på oss, Freja gick runt i mask som liknade en häxa. Och jag med en pumpa på huvudet. Fast sedan bytte jag huvudbonad till en blomkrans istället.


Kommentarer
Postat av: amanda

sv; de kan jag tänka mig att de är:)

2010-11-02 @ 17:44:01
URL: http://angelicaamanda.blogg.se/
Postat av: Asterix

Coolig pumpa!! Haha :)

2010-11-02 @ 21:51:17
Postat av: agnes

gilla!

2010-11-03 @ 12:33:52
Postat av: wisselpipan

haha sjukt cool pumpa hatt!

2010-11-04 @ 18:11:13
URL: http://wisselpipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0