Bön?




Nu ska jag dricka Milkashake och kolla på Desperate housewives. Sweet!
Idag var jag på Temastegsfestifal. Det var väll helt OK. Fin fina vänner var ju ialla fall där!

Jag har några enstaka läsare men inga kommentarer på vad jag kan göra för att göra bloggen bättre ( kolla inlägget nedan) Menar ni då att det är inget man kan göra för att förbättra bloggen? Att den är bra som den är? Eller är ni som mig och inte orkar kommentera. Haha. Men hur som haver har ni chansen att berätta vad ni vill ändra så kan jag försöka fixa det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är bra som den är! :)



dock kanske mer dagens outfit bilder? Och mera bilder i bloggen, har du kamera? Skulle va kul med mer bilder, liksom.. alltså, "bilder från dagen" osv.

2010-11-21 @ 19:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0