CAJSA OCH RUNA TURISTER I UMEÅ


Det började med att vi gick ut genom en dörr....

JAA! Vi var ute. Vilken väg är det till Coop (konsum) ?

Vi började vandringen...

Då upptäckte vi att affären var på andra sidan gatan, Cajsa gick över gatan.


på vägen såg vi super bra erbjudanden!

Vi tog en kundvagn  och började hämta mat.

Jag tog lite bönor.

Cajsa upptäckte nått hon aldrig sett. COLA.

vi tog ägg...

och mjölk.

än så länge gick allt bra! Nu ska vi till kassan!

Vi fick inte störa gubben framför oss i kön!

vi betala med kort!

Nu hade vi en liten kasse och begav oss hemmåt!!


Så, nu har jag lagt upp den efterlängtade sagan om mig och cajsa som turister när vi shoppar!


Nöjd nu Cajsa?

//RunaTuna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Epic! Kan inte sluta skratta! XD

2010-05-06 @ 21:49:04
URL: http://chiakichan.blogg.se/
Postat av: C. Margid

jag är nöjd att du lagt ut bilderna men inte bilderna du valt på mig! fy vad hemska! :P hahaha! btw; rolig dag! måste göras om! ;)

2010-05-07 @ 16:30:42
Postat av: agnes

hihi, komiskt. meeeeeeeen.....får man ta kort i affärerr runa? hmmm... :D

2010-05-07 @ 16:47:12
URL: http://rutiigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0