12.00 /

Hej och hå små blåbär!

Nu är det fredag, så himla härligt! Jag älskar fredagar, det är jag nog inte ensammen om!
Idag slutade vi tidigt. efter lunchen kl 12.00. Och då kanske ni undrar, och du upptaderar inte förens nu?
Jo men det är så att jag har haft fult upp, från att ha sett film , skrämt Cajsa till att göra snygga drinkar.
Och nu sitter jag här och upptaderar! Jag har faktiskt varit duktig och pluggat på en fredag!
Känner big duktigt!

men vet ni vad pappa kom med nu? VITCHOKLAD! Nu ska jag frossa och tita på Let's Dance och kommentera allas kläder på msn med Amanda

 


Kladdkakan igår :):):)

Skriver mer sedan!


//RunaTuna




Kommentarer
Postat av: AGNES

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2010-03-20 @ 22:37:57
URL: http://rutiigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0