Nu måste jag skriva om!

Hej! som ni ser på rubriken så hade jag skrivit värsta långa inlägget, sen raderas allt! Sånt är jätte jobbigt! men i alla fall, nu får jag skriva om allt.

nu är earth hour över, dock sitter jag fortfarande i ett mörkt hus utan elektricitet ( förutom min data,spisen,kylen och frysen) fast stearin ljus tända. det är typ ljusare ute änn inne. Hehe.

men nu ska jagberätta lite om min dag! Det började med att jag vaknade klockan  halv tio och sedan gick ner och drack varmchoklad. Sedan städade jag åt söt ninerna, och efter det städa jag ut hela Frejas garderob som tog ett par timmar! Det vi kom fram till var att Freja hade 2miljoner klänningar.  Dock fyllde vi nästan en hel flyttkartong med för små kläder. Sedan åkte vi och kollade på Amandas Konståkning. Amanda och dom små var bäst! Amanda vinkade till mig och Agnes som vinkade till henne som galningar! Sedan följde Agnes med mig Hem och vi såg på Bella&Tyra Show hoppade i snödrivor utan skor åt pizza och B&J! 

Jaa, och nu sitter jag här i rosa soffan och bloggar. Har lkäst igen boken vi fick hem om instruktioner för att vara funktionär. Eller jag läste bara de 3 sidor med längd hopp. Jag är faktiskt lite nervös! Att jag ska göra fel eller nått.

Nu har jag skrivit tillräckligt!
Ha det bra!


haha det här är en bild på en simgubbe som jag och Agda för ett tag
 sedan försökte göra så den såg ut som en gris. haha!


Kolla fisken! mamma och Freja hittade den i USA på stranden ( död )

Jag skulle laddat upp nya bilder om jag hitta kamera sladden som ligger här någon stans!
ha det gött!


//RunaTuna

Kommentarer
Postat av: Hanna

han såg faktiskt ut som en gris hihi XD stackars fisk :( SHIT XD 2 timmar? Uhm jag försökte städa mitt rum idag ja... Du fattar XD

2010-03-27 @ 22:17:34
URL: http://chiakichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0