KEEP ON TALKING...

Men hej !
Nu har jag kommit hem igen! Eller jag kom för ett par timmar sedan.
Gud vad jag älskar Borgafjäll! Särskilt när man har trevliga vänner att ramla,glida ner för backar, åka slalom och ha kul med!
Om jag ska kortfatta resan med några ord så är det: SPA EXTREMT GOD MAT BRA VÄNNER SLALOM... OCH OMKULLVÄLTADE.
Det var min resa, och ska jag berätta något riktigt spännande? Jo jag och Agnes bestämde oss för att åka den svarta pucklpisten, och gissa vad vi såg där?? Björnspår! Det var riktigt coolt! AWESOME.
Skola imorgon. Jaa kan ju inte påstå att jag skulle föredra skolan föra lov. Det ska bli roligt med skola om man tänker på alla vänner. men om man tänker på SpanskaProvet,fysikprovet och Religon testet..... Då är det inte lika roligt. men en posetiv sak är att vi ska åka till paradis badet på tisdag! TAGG
Dagens ord: KALKYR


Gammal gammal bild på mig och August.

//RunaTuna

Kommentarer
Postat av: signe

åhh jag kommer ihåg August från dagis =D så små man var då...

2010-03-14 @ 21:29:36
Postat av: a s t r i d

HAhAHhA vilken bild! ;)

Snygg rubrik!

Och till sist... säker på att det var björnspår...?

2010-03-15 @ 08:14:33
Postat av: wisselpipan:D:D

men ju så gulliga ni va runa! du såg precis ut som freja!:D

2010-03-15 @ 16:38:06
URL: http://wisselpipan.blogg.se/
Postat av: agnes

ASTROID, imorgon ska vi till Paradisbadet med klassen om du inte visste det!!! Bussen går 8.45 men vi ska samlas 8.30. Hänglås och badkläder med. Dom bjuder på pastasallad(dricka vet jag inget om) även som du tål! Sa dom iallafall....Hoppas du kommer!!



Kul bild på dej Runa!!Och august då menmen :)

2010-03-15 @ 18:23:28
URL: http://rutiigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0