JAN MED HATT

Hej!

Kom aldeles nyss hem från Bianca. Vi hade Trevlig, vi gick på promenad m.m.
Har ni märkt vad ljust det var idag??? Jag älskar när det är ljust!

Idag var det bara halv dag vilket var oerhört bra! Jag åt på Mias för fösta gången. Sedan gick jag och mina vänner lite på stan. Och efter dett for vi till Hanna och hade det gött.

Imorgon är det hel dag, men också fika! Och CHILICONCARNE! Som jag och Agda har längtat... Nu äntligen. ( CHILICONCARNE FANS )
Nu ska jag ta och titta på Äntligen hemma!!!





Gillar Ni B&J lika mycket som jag? Vilken är eran Favorit?


Kommentarer
Postat av: signe

men sluta göra mig avundsjuk med B&J!!!! hahah

2010-03-30 @ 20:46:13
Postat av: agnes!

ALLA FÖRUTOM DOM ÄCKLIGA <3 <3 <3

2010-03-30 @ 21:27:12
URL: http://rutiigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0