I AM A KALKON (?)

Jag har bakat en Kladdkaka för att fira denna speciella dag! Och då kanske ni undrar, vad är det hon firar? Jo nämligen att vi inte har några mer prov!.....på ett tag..... Men i alla fall!
Gud va skönt! Nu kan jag bara slappa... SOFT!
Ni kan ju försöka gissa vilket världsbästa recept jag använde.,.,. AGNES RECEPT !
Nu måste jag bara ta och öva lite fiol till min lektion i morgon, vi har en praktikant så det måste verka som att jag är bra. Hehe. Sen har jag fiol lektion senare ikväll också.

 

 

Här finns olika elfioler. Doms seri inte så överdrivet fina ut men dom låter som elgitarrer! Det är coolt!

 

//RunaTuna


Kommentarer
Postat av: a s t r i d

Pax för den vita, du får den svarta! ;)

2010-03-22 @ 18:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0