HEMMA

Nu har jag kommit hem från friidrotten. Dom frågade mig om jag ville vara  Funktionär till en tävling den 28. jag tackade JA och anmälde också Agnes och Astrid. Dom vet inte det ännu, men när dom läser detta så får dom reda på det!

Ikväll är det verkligen inget bra på TV så jag ska nog läsa och kanske titta på Svenska Hollywood fruar, för Cajsas skull ;)
Den här veckan tycker jag har varit jätte soft! Först halv dag på Måndagen, Sedan Paradisbadet på Tisdagen, idag var det vanlig dag och imorgon vanlig dag men sen på Fredag är det halv dag igen! SKÖNT!

Nu ska jag dricka/äta nyponsoppa med mandelsbiskvier och vaniljglass!

Ha en Förstjusande kväll!


P.S kunde inte ladda upp bild för någon konstig anledning...

P.S Igen . Astrid mobbar inte mig om man misstolkade det i andra inlägget :D

Kommentarer
Postat av: a s t r i d

Eöeöeöeee va? Ingen tävling för oss då?

2010-03-18 @ 08:11:55
Postat av: AGNES

Tävlingen är för småbarn :D

2010-03-18 @ 17:42:41
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: a s t r i d

Det låter najs! :D

2010-03-18 @ 19:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0