Hej Min vän,min själ!

Hej Mina Vänner!

Kom hem från en trevlig kväll Hos Agda. Agnes var också där och vi hade kul. Det blev Indisk mat och sen Daimtårta till efterätt! Mums.

Nu sitter jag och kollar på House. Jaa... eller det är paus nu men. Sedan innan det var de Bygglov. Där byggde dom om en skola/fritidsgård. Det blev extremt coolt! Tänk om dom gjorde det på våran skola! Så himla Coolish!

Jag ville också ha en tyst minut för min gula nagellack. RIP. Ditt liv vart kort. Men händelsefyllt.


Agnes i Snön


Jag hoppar.

//RunaTuna
Jag hoppar.

Kommentarer
Postat av: A.G.N.E.S.

Rest in peace...Din död var inget jag skulle vilja vara med om. Halshuggen och blodet som väller ut. NEJ TACK

2010-03-09 @ 21:42:24
URL: http://rutiigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0