GODEN AFTON

Hej!

Nu sitter jag och tittar på Äntligen Hemma! Det är roligt roligt. Åt nyss lite av kladdkakan jag baka igår. Vi hade halv kvar innan jag åt idag... Frågan är hur mycket vi har kvar nu......

Idag började jag läsa en bok som heter Förgiftade Äpplenas Klubb. Jag har Ungefär läst 80 sidor, och än så länge är den väldigt bra! Det handlar om att tre tjejer börjar College. Och Dom försöker hitta nått gemensamt. Och då visar det sig att alla har elaka styvmödrar.


För några dagar sedan smakade jag en glass som hade mycekt intressant smak! Det smakakade Viol!
Det var god, fast inte om man åt för mycket.



Det smakar exakt som dessa godisar.


//RunaTuna

Kommentarer
Postat av: lisa :D

jag har också läst den boken.

Den är jätte rolig! =D

2010-03-23 @ 20:52:46
URL: http://knazzan.blogg.se/
Postat av: AGNES

HAHAHAHHA jag skrattar ihjäl mig! Fast om vad kan ja ginte säga, men imorgon om jag kommer ihåg vad det var!

2010-03-23 @ 21:08:45
URL: http://rutiigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0