ASTROID

Nämen Astrid! NU får du bli frisk!
Det är oaceptabelt att du är borta från skolan, så nu TVINGAR jag dig att gå till skolan!

Lite fakta till dig Atrid: Vi ska vara på funktions utbildning nästa onsdag. 
                                   Det är småttingarna ( mellan och lilla grupernna)
                                  Sen den 28Mars en söndag ska vi vara funktionärer. KUL!

Ett inlägg enkom för astrid!


Astrid, dock tror jag inte honn vill att jag ska ladda upp denna bild så jag kommernog få ta bort den.....

//RunaTuna

Kommentarer
Postat av: AGNES

Och för mig för jag skriver att ASTRID DU VA RJÄTTEFIN PÅ DEN BILDEN!!!!



Och we miss u!

2010-03-18 @ 20:42:09
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: a s t r i d

Till onsdag är jag garanterat frisk :). Jag är faktiskt i princip frisk nu. Var mycket sjuk i måndag, tisdag och lite sjuk onsdag, torsdag, fredag.

2010-03-19 @ 09:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0