YOU KNOW WHO

Förlåt Runa, men jag är kommer nu att berätta min crocs historia:

Mina första par croca var blå, supersköna och dessutom runda hål, fast dom var fejk! Men när jag hade haft dom ett tag så torterade jag ihjäl dom genom att ställa mig på tårna och böja foten :´(.

Mina andra par var vita utan runda hål och inte heller lika sköna men efter ett tag så nötte jag ändå in dom, inte som mina första men ändå... Fötterna växte och jag målade blåa streck med en kulspetspenna på skorna så det var dax för nya.

Pappa hittade några billiga, för stora och samma model som mina andra fast gula. När jag går i dom lite för stora och hårda skorna funderar jag på att köpa en bättre variant...

På obs (jag vet det heter coop numera) så hittade jag erbjudandet 2 crocs för 300:- . Är det ett bra erbjudande? Obs hade bara blåa i min storlek. Vad kostar dom i USA? Eller tycker du jag ska leta och leta efter modelen som mina första älskade crocs var i?

Hoppas du kommer med bra råd efter denna långa historia. M.V.H.

Svar:

Hej jag vet vem!

Här kommer min historia;
Det är så här att crocs börjar snartutrotas. Dom är inte lika ''populära'' längre. Sådärföör säljer dom ut dom. Både i detta land och i Sverige. Men jag frågade min mor och hon sa att erbjudandet var bättre i Sverige, eftersom det kostar ungefär lila mycket. det skiljer bara 10 kr. Så ja, du borde ta erbjudandet i Sverige.

P.S Dom blå är snygga ;)

//RunaTuna

Kommentarer
Postat av: a s t r i d

Då får jag skynda mig att köpa denna utrotnings hotade art. Ska bara övertyga pappa om att han behöver ett par crocssandaler. Han träffade nån kompis igår som hade såna...

2010-06-29 @ 23:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0