UPPTADERING: JAG LEVER.

Hej!

Gud vad min blogg måste ha varit tråkig att läsa det senaste dagarna! Jag har haft fullt upp. I fredags så åkte vi och kolla på lite olika möbelaffärer och jag köpte två nya bikinis ( inte på möbelaffären! ) Sedan igår var jag Tor,Gabbi,Freja och Pappa på Adventure Island. Det är en stor vatten park med massa vattenrutchbanor och massa annat. Och inte förens idag har jag möjlighet att upptadera! Fast det kasnke inte är så många som kollar min blogg så här sent. Jaa, eller i Sverige är det sent. Här är klockan ca. 20 i 6. Så pappa håller på att laga Enchiladas!

//RunaTuna


Kommentarer
Postat av: amanda

när kommer du hem från usa?:)

2010-06-28 @ 09:15:53
URL: http://ammiizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0