RUNA IS IN FL

Hej!

Vi har internet! Jippie!

Jag har endast varit här i ett par timmar och ändå har jag så mycket att berätta!
Först och främst: HEJ ALLIHOPA!

Vi började flygningen från Umeå kl. 06.00 och landade i USA 18.00 (sv tid midnatt)
Vi mellan landade i New York, på flygplatsen New Wark (haha). Vi var ju tyvärr bara på flygplatsen, inte i själva staden. Men man kunde se alla byggnade, t.ex Emipre State Building!

Idag vakande vi kl. 05.00 men jag låg i sängen till 06.00 nu är klockan 11.00 här. Och vi har hunnit med mycket efter som vi vaknade så tidigt. Vi har kollat området,varit på stranden,badat i poolen, ätit frukost på restsaurang.
Snart ska vi åka till ShoppingCentret och sedan till Super Target ( typ ICA MAXI men 10 grr större!! )

Det är ungefär vad som har hänt. Det känns overkligt att vi sitter här i USA. Verkligen konstigt!

Jag har inga bilder ännu men det kommer! Nu blev det ett långt, och kanske ointressant inlägg. Jag ska iallafall
äta fruktsallad. Alla grönsasker/frukter är så mycket färskare här. GOTT GOTT GOTT!

Puss och Kram allihopa, Sakner er redan! Ha det bra. Förresten jag hörde att det var en jorbävning i lilla Umeå!!
Kände ni det?

//RunaTuna

Kommentarer
Postat av: Hanna

UHUHUHUHUH RUNA ASSÅ NU HAR DU KRAV PÅ DEJ UPPDATERA OFTAAA! TA BILDEEER, JAG E SÅÅÅ SJUUUUUUUUUUKT AVIS PÅ DEJ!! SAKNAR DEJ <33

2010-06-16 @ 17:35:03
URL: http://chiakichan.blogg.se/
Postat av: signe

håller med hanna, du måste ta mkt bilder osv. hahahahah ganska kul att du som är i usa vet att det har vart jordbävning och jag som är här fick värsta choken ;) saaknar dig <3

2010-06-16 @ 17:43:55
Postat av: wisslarn:)

jag skiter i om jag får eller inte men NÄSTA ÅR FÖLJER JAG MED! Jaa jag kände den :D jobävningen asso :) Jag trode det va någon som försökte göra inbrott men det var det SOMTUR inte :D

2010-06-16 @ 17:48:43
URL: http://wisselpipan.blogg.se/
Postat av: cajsa

jag saknar min rune!!!!

2010-06-16 @ 18:28:38
Postat av: cajsa

jag saknar min rune!!!!!

2010-06-16 @ 18:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0