REA ÄR KÄRLEK

Hej Hej!

Igår gjorde vi nästan  ingenting på morgonen. Alla var trötta från DW. Men lite senare åkte vi till The Mall ett kort tag. Där hittade jag en snygg skorta och snygga shorts. Som det var REA på. Jag köpte Skortan på direkten men shortsen ska jag köpa nästa gång. Den kostade bara 7 dollar!! Sedan åkte vi till en jätte roligt Japansk Restaurang. Man satte sig vid ett bort sedan lagade dom mat mitt på bordet. Så kocken var med oss hela middagen. Och han gjorde massa roliga tricks och saker. Det var himla coolt!

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Min bror ska vara med sin kompis. Men vi övriga? No idea.
Justja på Disney köpte jag så himla snygg kofta! Den har serietidnings tryck. Det är en Serie Tidning med MIckey Mouse.



Freja tycker Glassarna är så stora, så hon gjorde en liten. Lite suddig bild!

//RunaTuna

Kommentarer
Postat av: Bianca

Åh! Såna resturanger är skit coola!

2010-06-21 @ 16:50:20
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: a s t r i d

Kulkul!! :D Lägg upp bilder på kläderna! :)

2010-06-21 @ 18:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0