OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG


Nu är den min, köpte den idag!

HALLÅ???

Kolla! Det är Twiligt!!! En till! JIHOO!

Fast det handlar inte om Bella och Edward. Men dom är fortfarande med i sagan.

''Bree Tanners andra liv är en novell/kortare roman på cirka 200 sidor som hör till The Twilight Saga skriven av Stephenie Meyer. Bree Tanner är en av karaktärerna i Ljudet av ditt hjärta (Eclipse). I Ljudet av ditt hjärta har hon en mycket liten roll och nämns bara i förbigående under striden mellan Victorias nyfödda vampyrer och familjen Cullen/quileute-vargarna''

Beskrivning från Wikepedia.

Låter bra? Jag tror jag ska ha den här boken med mig på Flyget så jag har nått att sysselsätta mig med.

//RunaTuna


Kommentarer
Postat av: signe

OMG ÄR DU SERIÖS?!?!

2010-06-05 @ 16:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0