MY NANE IS X LADY

Hej, jag kom hem från poolen för ett tag sedan.
Och aldeles nyss bestämde vi oss fö att åka till IKEA. Vi längtar ju hem till Sverige och det är den närmaste som är relaterat till Sverige. Nä! Nu skoja jag, vi ska köpa lite mattor,glas,dukar m.m.

Aldeles nyss åt jag en Corndog. Och för er som inte vet vad det är så ska jag berätta det nu. Det är samma sak som korv och bröd, fast en annan modell. Det är nämligen så att brödet är hela vägen runt korven. Så man ser inte korven alls. Och sen sitter den på en pinne. Så då doppar man det i Ketchup och senap. Det låter konstig, och det ser konstigt ut men det är gott.

Nu är klockan snart 18.00 i Sverige. Här är den snart 12.00. Det ' ganska stor skillnad 6 timmar.  Så när det är dax för middag är man lite små trött eftersom klockan är midnatt i Sverige.

Just nu sitter vi (eller inte jag, jag sitter ju vid datorn ) och planerar lite vad vi ska göra. Vi funderar på att åka till NASA. Det skulle vara lite små coolt.

Saknar er alla där hemma!

//RunaTuna

Kommentarer
Postat av: agda

haha en sån som vi såg på generation fett, och du ba: en sån har jag ätit. hehe :)

2010-06-18 @ 10:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0