HI EVERYBODY!

Hej Allihopa!

Jag ha nyss varit ute och sprungit på stranden. Himla varmt, men efteråt är man ju lite stolt att man årkade. Haha, men nu ska jag iallafall äta frukost; Melon,Jordgubbar,Bagel's and cream cheese, jucie.

Igår var vi på The Mall, det är så himla roligt ( om man gillar shoppa, eller äta, eller jag tror att alla gillar det. Även Maja för det finns massor av sportaffärer,fotbolssaffärer osv. ) Vi åt ChinaFood och gik på massa affärer, Forever 21, Pacsun, Gap.... Och Agnes! Jag gick in i en Build the Bear och då såg jag en giraff och fotbolls skor!

Om ett par dagar ska jag och mamma åka till IKEA ( surprise! ) Vi måste köpa lite saker. Men vi ska inte inreda förens nästa år, men jag och mamma har redan massor av inredningsplaner. 

Idag vet jag faktiskt inte vad vi ska göra, vi ska iallafall till poolen om ett tag. Sedan vet jag inte. men snart ska vi till Disney World! 

Ni får säg till om det är störande med långa inlägg, isådana fall kortar jag ner dom.

//RunaTuna

P.S Justja, jag har inte tagit några bilder ännu, men jag ska göra det. Speciellt när vi åker till Alla nöjesparker, men jag ska också ut och fota lite roliga skyltar. 

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

BAGELS DROOLS uuuuuuughh runaaaa~ jag vill ti usa T__T

2010-06-17 @ 15:30:49
URL: http://chiakichan.blogg.se/
Postat av: Maja

Fortsätt skriva långa inlägg, det är bra!! :D

2010-06-17 @ 15:56:35
Postat av: agnes

jag håller maja nu när jag sitter och skriver med en hand för det andra håller i en tomat. skriv mycket!

2010-06-17 @ 16:04:52
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: agnes

sv: jag är i stan och har varit det hela veckan, för mycket saker som har behövt göras. men imorgon åker vi ut till stugan igen! jihoo!

2010-06-17 @ 16:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0