FAR FAR AWAY

Hej Hej!

Igår på förmiddagen var vi bara hemma och slappade,solade,badade men senare på kvällen åkte jag,Gabbi,Freja,Pappa och Grandma till en Mall. Så du åt vi där sedan gick jag och Gabbi runt i affärer och kollade i ett par timmar, sedan gick vi till bion och såg Shrek 4. Jag tyckte den var rolig!! Kanske för att jag är ett Shrek fan? Defenetift värd att se! Gabbi var så snäll så hon bjöd mig på godis och läsk. Och jag blir alltid lika förvånad när läsken är så himla stora! Det är inte de att det är långa, men dom är breda! Om bara ett litet tag kommer vår mäklare och ska kolla på vad vi ska göra åt några fuktsakdor.
Nu kom han! Vilket sammanträffande! Mamma sa att han såg ut som en hippie, typ. Ska se när han kommer ut ur hallen...






Lite Bilder jag tog ett par dagar sedan.

//RunaTuna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha hippie!

2010-06-22 @ 19:59:37
Postat av: AGNES

Förra från Agnes, såklart!

2010-06-22 @ 19:59:55
URL: http://rutiigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0