DW WD DW WD DW WD DW WD

Hej! Nu kanske ni undrar varför jag inte har upptaderat. Är jag lat? Nej. Har jag inte haft tillgång till internet? Nej och Ja. Igår var jag nämligen på Disney World! Hela dagen lång. Jag vaknade klockan 6, vi var framme på Disney World klockan 9. ( Det tar 1½ timme dit ) Sedan var vi där. Och vi kom hem halv två på Natten. Vi skulle vara där på kvällen för att se Showen som var klockan 9 sedan klockan 10 kom fyverkirierna. Men vad hände då? Jo, det blev Storm. Det spöregna och åskade. Trevligt, Showen blev inställd och fyverkerierna blev försenade. Men vi årkade inte vänta längre. Så vi åkte hem. Men för övrigt var det väldigt kul! Vi åkte en massa Rides och kolla på alla coola saker. DW har inte så läskiga bergodalbanor, men dom har väldigt coola. Inte som på Liseberg eller på grönalund. Det är helt awesome. För någon extremt konstig anledning kan jag inte ladda upp bilder för tillfället men det kommer.

Kommentarer
Postat av: Hannablerna!

åkte du Indiana Jones?? :D::D:D The best ride ever! ;D

2010-06-21 @ 13:53:57
URL: http://chiakichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0