O (G) M (M) G (O)

OMG jag måste lägga undan min persika medans jag skriver detta;
 
Jag ska till HOGWARTS imorgon!!! So exited!
Jag får välja mellan Kennedy Space Center och Universal Studios.
Kennedy Space Center är vart dom sänder upp alla rymdfärjor! Vilket kanske låter trist?
Men är hur coolt som helst, och man får testa hur det känns att vara där inne, men jag var så
sugen på att åka till Hogwarts. Så jag Tor och Gabbi ska dit. Men Mamma pappa och Freja till Space.

Jag skulle vilja till KSC men det får bli något annat år...

JAG SKA TILL HOGWARTS!

//RunaTuna

Kommentarer
Postat av: katt-svans-öron=Ingrid

vill till hogwarts.

2010-07-05 @ 12:25:20
Postat av: AGNES SÅKLART

HAHAHAHAHAHAHAHA alltså jag ler åt det här:



OMG jag måste lägga undan min persika för att skriva detta.



hahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahah!

2010-07-06 @ 16:08:52
URL: http://rutiigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0