LÅNGT INLÄGG, VEM ORKAR?

Igår var jag som sagt på Universal Studios.
Extremt roligt var det. Dom bygger upp allt
så fint här! Vi åkte massa läskigta/roliga Rollercoasters.

Och som ni säker vill hära mest om... Harry Potter.Det var jätte roligt! Man kunde se hela Hogsmede.
Med Zonks Skämt butik,Ollivanders,tre kvastar. Men det var jätte lång kö till Ollivanders så vi
hann inte köpa några stavar... Men där i mot köpte jag... Choklad Grodor! Och Honungsöl!
Honungsöl var jätte gott, och nej det är inte riktig öl utan det smakar väldigt sött.
Och vi såg några från Durmstrang skolan och den andra som jag inte kan komma ihåg vad den heter  just nu...
Beutox...? Nått liknande. Jag såg inte Krum. Men jag såg bilden som åkte in i den förbjudna skogen. 

Men i slottet! Jag,Tor& Gabbi trodde man gick i slottet bara.Men icke sa nicke, eller jo, vi var inne i Dumboldores office
och i försvars mot svartkonsters klassrummet. Jag kan inte breskriva allt man måste se för att fatta.
Men jag kan i alla fall säga att man till sisst åkte en ride. Som var den roligaste och läskigaste jag åkt i hela mitt liv!
Det var som 3D och ibland inte. Man såg alla spindlar i den förbjudna skogen och man såg domentorer och jätte ormen (väldigt läskigt) Men man åkte på en ''kvast''. Det var helt enkelt Awesome.

Justja, jag berättade inte att vi stod två timmar i kön! Jippie... Fast sen åkte vi´den igen och då tog det bara 20 min!

//RunaTuna


tre ´kvastar

MUMS HONUGSÖL ( jag har en regn kappa)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-07-06 @ 21:57:49
URL: http://.blogg.se/
Postat av: en som saknar dig!!!!! (cajsa)

SÅ JÄKLA ROLIGT!!!!!! VILL OCKSÅ DIT!!!!

haha vad söt du är runa! (L)

2010-07-06 @ 21:59:32
URL: http://cajsagider.blogg.se/
Postat av: en som saknar dig!!!!! (cajsa)

2010-07-06 @ 22:39:05
URL: http://cajsagider.blogg.se/
Postat av: en som saknar dig!!!!! (cajsa)

sv: men jo du var jättesöt!! haha!

det kan bli lite jobbigt ibland men annars så är den bra

och du MÅSTE hjälpa mig med headern när du kommer hem! MÅSTE!!

2010-07-06 @ 22:40:57
URL: http://cajsagider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0