Jag blev utmanad och kunde inte motså!

Så här går det till: Dom som blir utmanade ska skriva 6 sanningar om sig själv på sin blogg.
Och du ska också skriva in reglerna i spelet.

När genomfört utmaningen ska de välja sex nya bloggare och göra en lista av deras namn. Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.


6 Sanningar om mig:

Jag är jätte mörkrädd.

• Jag tänker aldrig dricka alkohol, följer min fars fotsteg.

• Om jag skulle byta stil, så skulle jag välja hiphopp stilen.

• Jag längtar tills man får börja söka jobb.

• Jag tycker mer om Harry Potter än Twilight.

• Jag tycker Converse är den snyggaste skon i världen.

Jag utmanar:

Agda
Cajsa
Agnes
Amanda
Hanna

//RunaTuna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0