CAR RUN

Hej Hej!

Oj! Vänta min bagel poppa upp ur brödrosten! En sekund bara...


MUMS BAGEL!
Om en timme kommer lite gäster som vi känner, Familjen Small. Vi ska först fika här, sen  gå ner till Stranden.
Så egntligen måste jag skynda  mig att städa och göra mig i ordning... Men det kan vänta en minut till!

Jag dricker en super god morotsdricka. JÄTTE GOD, och vi har en annan jucie/smoothie som också är samma
produkt.  Astrid kommer gilla det jag säger nu, det finns bara frukt/grönsaker i den! Inget annat, helt färskt.
Nu måste verkligen gå!!!

//RunaTuna


Bild från stranden

Kommentarer
Postat av: AGNES SÅKLART

jag är säker poå att jag skrev en kommentar tyill de här inlägget men den kom inte fram, surt.

2010-07-13 @ 12:09:07
URL: http://rutiigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0