Svar

oj jäklar nu måste man ju passa på att ställa frågor ;)
öhh... FAN också jag kommer inte på någon nu :'( men jag får väll återkomma...  /Signe


Svar: Återkom du! :)



1. viker du ditt toalett papper elr knövlar du ihop det??:D:D riktigt nyfiken!;) ...host,host...;D/Amanda

URL:
http://wisselpipan.blogg.se/

Svar: Knövlar ihop det.



2. Smultron el. Jordgubbar?
    Mobil el. dator?
    Orange el. röd?
    Msn el. facebook?

Kommer kanske med fler fråger sen! XD =) /Bianca
 
http://biancaselin.blogg.se/

Svar: Jordgubbar! 
        Dator
        Hmm... Svår men jag tar röd!
        FaceBook

3.  HAHAHHAHHAHHAHAHAHAHAH, hej, hoj eller haj?:) / aaaaagnes
     
http://rutiigt.devote.se

Svar: Hej :)



4.  Berätta nått kul som hänt oss, jag tänker på när vi spela in filmer där jag hade en dunjacka som var ihop knölan så   
    bara min mun syntes?Hahahhaha!Vakul det var! / aaaaagnes
    
http://rutiigt.devote.se

Svar: Ojojoj Vi har ju haft så många komiska stunder!
        Få se nu... Hahaha! Jo det ett oerhört roligt minne
        var när vi var på upptäcksfärd i din stuga på vintern
       och vi blumsa i vattnet! Ojojoj vad vi skrattade!



5. Eller?
   Nya eller gamla klassen?
            Nya ( dock gillar jag den gamla )  
  Torbjörn eller Thomas (fysik) ?
    OJ! Emm... Thomas. Fast jag är osäker, dom är väldigt lika.
   Tv eller dator?
                           Dator ( svår ) 
   Fågel eller fisk?¨                             
Fisk 
  Matte eller svenska?                      
Svenska
   SO eller NO?                                     SO 

Fem bästa...
...klädesplaggen (du har, (gärna bild :D))
  Jag lägger upp bilder i nästa inlägg! 
 ...tjejerna i klassen Svår fråga! Jag gillar alla! Men om jag bara få ta fem: Hanna Agnes Amanda Astrid och Cajsa. Fast jag tycker om dom andra lika myckett. Så jag kan igntligen skriva dom också.                                                                                                                  
                                      
 ...killarna i klassen  
Anton,Sam,Ludvig ( för han är rolig att titta på ) Levi, Joakim.
...maträtterna          Dumplings,tacos,Hemma gjord Pasta, Wook, indiska.
...färgerna                 Marinblå,Röd,Vit,Orange,Rosa
...bloggarna              
                                   Rutiigt.devote.se
                                   Fokis.se
                                   Tivolii.blogg.se
                                   isamarias.devote.se
                                   chiakichan.blogg.se ... ( m.m )

/JÄTTE ANONYM! nooot


                
6. När svarar du på frågorna? / du vet vem ;)

Svar: Idag ( Fredag )



7. Hfkjd ogf lskdf fjkd kjfddfjka jdf paodk? /Ksjddns

Svar: Jag håller med!



8. Vad vill du...
   ...jobba med (när du är vuxen)?
Jag har faktiskt ingen aning! Nått roligt! Kanske nått med mat.
   ...äta?     Dumplings från Kina!
   ...dricka? Lemonad
   ...göra på fritiden? Skulle vara kul med drejningskurs. Eller Matlagningskurs.
   ...berätta (haha ;))?  Jag vill berätta att det är bra att du skriver många frågor.
   ...kalla dina framtida (?) barn? Hmm. Jag kan säga några namn jag tycker om. Tea.Teodor.Rut.Levi.

Vem vill du...
...träffa? 
jag ville träffa MJ. Men nu går det inte så bra. Så jag vill träffa Obama.
...känna hela livet? Agnes och Hanna
...ha som lärare (en av dom på din skola)? Ellinor eller Magnus.
...tacka? Dom som har kommentrat min frågestund! Tack.
...slå?  Hitler
...krama? Robert Pattinson

Vart vill du...
...åka?                          
Afrika
...inte åka?                  Haiti
...bo när du blir stor? Hmm, jag vill inte bo i umeå hela livet. skule vilja bo i en liten större stad när jag är ''ung'' Sedankanske flytta tillbaka till Umeå när jag är Lite äldre och ha en Familj hät. Typ.
...köpa kläder?         Old Navy ( USA )
...äta?                     Taco Bell
...tågluffa ;)?              Igenom Europa!


  

         

        
 

8.På fredag gör hon det, haha, läs däruppe(:
Hmmmmmmmmmmmmmmmm, nej nu ska jag INTE vara flumm.
Favoritlåtar? Japp, där satt den:) /aaaaagnes
URL:
http://rutiigt.devote.se


Svar: Just nu: Hungry Heart. Calle Kristiansson & Fireflies

9.Tycker du det är NAJS eller BAJS att jag har skrivit mer är 30 frågor?!?!?! /...astrid!


Svar: NAJS

10. Astrid var det du hela tiden!HAHAHa /aaaaagnes
     
http://rutiigt.devote.se 





Svar: Det var Astrid ;)



11. och jag fattar inte hur du var så bra på att komma på frågor!OCH alla kommentarer blev VÄLDIGT FLUMMIGA SPECIELLT NÄR JAG SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER MEN FÖRLÅT! /aaaaagnes
 
http://rutiigt.devote.se

svar; Ursäken godtas, du är Flummig Agnes. :)





12. Hihi ;)  /astroid

 Svar: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!





13. hm... hur kmr du svara på "hihi"??;)
tar du bort dom "onödiga kommentarerna??;D /wisselpipan;);)
 
http://wisselpipan.blogg.se/


Svar: Jag tar inte bort dom onödiga kommentarerna, Dock skulle det vara lite bra men
        jag skulle svara på ALLA frågor ;)




14. Hur skulle du reagera om du blev sveriges mest kända bloggerska? XD /Hanna
 http://chiakichan.blogg.se/
 

Svar: Jag skulle nob bli Glad och Smickrad!




15. gör du något på fritiden, typ fotboll eller ngt?
favoritmat?
om du fick ändra något på ditt utseende vad skulle du ändra då?
vilken är den bästa låten just nu?
idol?
 /isa
 
http://isamarias.devote.se

Svar:  Jag Friidrottar,dansar och spelar fiol. 

         Hmm, jag har många men en pasta som mamma gör ( Agnes älskar den ) 

         Hmm, inte så mkt. Jag är nöjd med mitt utseende. Men om jag var tvungen så skulle jag kunna ha lite tjockare hår. 
   
         Fireflies
 
        Idol.... Calle Kristiansson. :) (inom sång )





16. vilken bokstav börjar killen du senast var/är kär i?:) /


       svar: E ( hahaha )






17. kan du skaffa bdb? säg till mig om du gör det isf ;) 
Jag tror inte det :/ Men om jag gör det säger jag till ;)
     coca cola eller fanta?  Coca Cola
     favoritgodis? Choklad
     vad tycker du om:
     kissie? 
Sådä, mer åt dåliga hållet.
     dessie? Nej dålig
     paow? Nej dålig
     foki? Bra
     gaybloggen? Nej dålig 
    kenza? 
Nej dålig
    blondinbella? Nej dålig
I HATE THEM ALL!!!! (har slutat läsa deras bloggar, bara så att ingen får för sig ngt annat)
blont hår eller brunetter? (ta blont bara för att jag har det;) )
Blont för din skull ;) Men Annars Brunett!
vad tycker du om fjortisar? Dom är inte coola! Fult med så mycket smink.
vilka länder har du varit i? USA,Kina,Portugal,Spanien,Frankrike,Tyskland,Norge. 
 /signe :)




18. var bor du? typ teg/mariehem/haga/grubbe, aa du fattar... /signe

Svar: Jag fattar, :) Grubbe .

Kommentarer
Postat av: aaaaagnes

Olalaa, börjar på e. hmm, den var ju VÄLDIGT svår. EDWARD!

2010-01-29 @ 18:44:46
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: Runa Rullgardina Neely

hahaha rätt!

2010-01-29 @ 19:24:17
URL: http://runatuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0