Soper

Varje Onsdag har jag,Atrid&Agnes friidrott. Och idag var inget undantag.
Vi var på väg till det stället vi skulle mötas och ha uppvärmning när Astrid ropade i förfäran ( hahaha nää men så hemskt var det inte ) 
-Det är So-Per! 
Jag och Agnes tittade, men det var inte han utan nån människa som liknade honom. 
 När ag stod i höjdhoppskön i slutet av träningen såg jag honom...SoPer!
Vilket sammanträffande!
Den här gången var det han på riktigt...
Ni som inte vet hur ''våran So-Per är som person ( inte för´han är elak eller så men kanske lite.. Ja lite udda helt enkelt ) så är det en liten ''chock'' att se honopm utanför för skolan :P



Hahahaha ;)


// RunaTuna

Kommentarer
Postat av: aaaaagnes

JAG ÄLSKAR ASTRIDS TOFSAR! ASTRID VAR JÄTTEGULLIG! men den första gången vi såg han var det nog han igen... :Okanske?

2010-01-20 @ 21:03:12
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: Runa Rullgardina Neely

njjaa han hade inte samma kläder :/

2010-01-20 @ 21:23:57
URL: http://runatuna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, man vet inte alltid var man hittar soper.

2010-01-21 @ 15:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0