ÖGONGODIS

Jaa, idag har man överleft ännu en dag. Eller dagen är ju inte slut ännu så vem vet!
Jag kom nyss hem från fiolen som jag hade direkt efter skolan. Och om en timme ska jag till skolan igen! Det är öppet hus.

Men nu måste jag berätta om min oerhört udda men mycket snälla kompis Hanna.
Idag var hon så flum ,så flum.
Det började med Att hon sjöng en sång '' snart är vintern här snart är vintern här''
( jag kom dock efter hon hade sjungt )
Då sa Agnes, men Hanna vinterna har redan varit !
Hanna tittade på Agnes och sa: Har den?

Hehe det var lite kul ;) Kanske inte nu men det var det när Hanna och Agnes höll på att skratta ihjäl sig!
Sen så när vi var på Bilden fick Jag Sandras Pez ( godis ). Då frågade Bianca '' Hur smakar Pez? ''
Då svarade Hanna raskt : Som ögon!
Hahaha, men hon pratade om sin teckning. Hon pratade dock med sig själv så det var ju också lite flum :)

Men hon äe as coolig och snäll i alla fall! det var min dag!

// Runa


P.S Hannas blogg http://chiakichan.blogg.se/index.html <-- Hon är bäst på att rita!




Här är bara en liten Färglad bild efter som inlkäggat hade blivit så tråkigt Annars!

Kommentarer
Postat av: Bianca

Haha!

Det var kul! XD

2010-01-26 @ 18:05:12
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: aaaaagnes

HAHAHAHHAHAHA HANNA!:D

2010-01-26 @ 18:09:37
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: Anonym

oj överlevt en dag det lät inte så bra gillar du inte skolan? poor you

2010-01-26 @ 21:18:45
Postat av: Anonym

oj överlevt en dag det lät inte så bra gillar du inte skolan? poor you

2010-01-26 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0