BJÖRNESMAGASIN

Hej, nu ska jag skriva om allting. Jag skrev nämligen ett helt inlägg. Sen råkade jag radera det.... Det är drygt!
Men i alla fall. Igår kväll hade vi en ytters trevlig kväll. Jag var nämligen på Hamnmagasinet med mina godavänner
Agnes,Hanna,Cajsa,Agda,Astrid och bianca. Det var väldigt kul! Vi fikade pratade i massor och bus smsa lite ;).
Vi lyssnade ju också på banden som körde. Vissa av dom, var väldigt bra. och Tove var ju också där. Vi fick ta kort med henne och fick hennes autograf. :) . Konserten hette ''Save the night'' och var en välgörenhets konsert. Mycket trevlig som sagt.


Idag var jag ute med Bianca och åkte skrana på Röberget... Eller stavas det Rödberget?.... Nä Röberget. Men i alla fall. Vi drack varmchoklad. Vurpade,rulla runt och blev helt snöiga! Sen gick vi hem till Bianca och tittade på en film. Hon har voddler ( !) . Sedan Tittade jag på en annan film när jag kom hem (! ) Eller det var efter jag hade pluggat till Eng provet. Men då såg jag På Land of the lost med Will Ferell. Den var lite komisk :) . Nu ska jag se en tredje film!!!! Jag tror aldrig jag har sett så många filmer på en dag! Men nu ska jag se Månprinsessan med Freja och Mamma. Det är samma tjej som spelar i guldkompassen som är med i denna film jag ser nu.  

Okej, men ha en trevlig kväll allihopa!



Kommentarer
Postat av: Bianca

Vi hade rikigt trevligt igår! =)

Jag skrattar fortfarande åt när vi vurpade och rullade runt =)

2010-01-31 @ 21:01:55
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: isa

sv: jaa du! sandys är superdupergott och dom har megastora kladdkakebitar! ett plus är ju också att det är ganslka billigt, i alla fall ifall man jämför med restan av stans fik :) det ligger typ mellan dressman och lagerhaus, ifall du inte visste vart det ligger ;)

2010-01-31 @ 21:44:30
URL: http://isamarias.devote.se
Postat av: aamandii;*

vad fiint du ritar på paint!:)

2010-02-01 @ 19:58:01
URL: http://mandizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0