STARY STARY NIGHT

Hej Hej!

Jag kunde inte logga in på blogg.se igår kväll. Så jag kunde inte skriva något.
Men jag får upptadera mycket idag istället.
Idag gick jag hem från skolan ( ! ) Jag som brukar ta bussen. Om jag räknar hur långt jag har gått så är det 266 983,65tum. Men om vi ska räkna i kiolometer blev det 6,78km.

Det är skandal! Vi har inga semlor hemma ännu! Och det är ju Fettisdagen. Eller Fettisdan säger man men men....
Men jag tror att mamma köper ikväll. Vi han inte baka i år.

Nu ska jag sluta skriva innan jag tråkar ut er allt för mycket! Haha, nämen. Hej då!


//RunaTuna


Kommentarer
Postat av: aaaaagnes

HAHA FETTOdan. oj det kanske var dumt?:s

2010-02-16 @ 17:58:57
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: signe

snart, snart så kommer mamma hem med mina semlor ;) eller ja... ica maxis semlor som jag ska få^^

2010-02-16 @ 18:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0