Sorry

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag!
Jag brukar sitta desperat framför datorn och hoppas på att någon ska upptadera!
Men bättre sent än aldrig!
Jag kan berätta lite kort fattat vad jag gjorde igår.
Jag vakande.
Städa i ett antal timmar.
Åkte till Bistro le Garage. Dom skulle ta kort till deras hemsida så vi var ''modeller''  (dock är hemsidan inte klar ännu.
Dansa (kom 45min sen) Som tur hann jag vara med på 45min till.
Fika
Sedan hade jag en trevlig kväll/natt med Amanda Och Hanna. Åkte hem från Hanna kring 01.30.
Det vad var jag gjorde igår.
just nu sitter jag och äter Pappas hemmagjorda salsa med nachos! MUMSELIMUMSMUMS!
Jag a long ime ago... dansar?
//RunaTuna

Kommentarer
Postat av: Bianca

Haha va gulligt ^.^

2010-02-28 @ 18:16:11
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, komskit :D eller inte komskit utan KOMISKT :D

2010-02-28 @ 20:10:02
Postat av: wisselpipan

hahaha diggar din dans!:)

2010-03-02 @ 17:10:50
URL: http://wisselpipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0