PRIMA SKINKA JAPP JAPP JAPP

Just nu tittar jag på UP! ( upp på svenska ) Om ni inte har sett den rekomenderar jag den starkt!
 Det är as rolig!!! Haha! Den blev också nomenerad till  Best Film.

Idag var jag på stan. Jag fyndade en tröja för 20kr (!) på Monkii.
Sedan kom jag hem och städade. Så nu sitter jag här. Innan vi började se filmen var det rent och fint. Nu, efter freja har ätit popcorn så är golvet helt smutsigt...igen.....

Dagens ord: ''But he's a talking dog!''

Sorry Cajsa kom inte på vilket ord vi sa på skolan!

//RunaTuna


¨
Läskig bild va? Det ser inte ut som Freja.

Kommentarer
Postat av: cajsa

ordet var "segaRuna!!" ;) det får bli morgondagens ord istället!

2010-02-19 @ 22:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0