ICECOLD. ICEHOT? NO, ICECOLD!

Kyligt kyligt ute. Varmare inne. Men fortfarade kalt ute.


Idag har det varit ballet som vanligt, sedan har det varit lite pluggande. Men jag har mest varit med Lillasyrran som ska till USA i morgon med mamma. Så imorgon ska vi upp med tuppen kl.6 sedan iväg till flygplatsen där vi vinkar farväl. Sedan åker jag och Pappa och äter frukost någon stans. Och efter det så är det ju såklart skola.

Snart ska jag lära mamma hur man kolla på bloggar. Haha näe, men nästan. Hon vill kolla min blogg när hon är i USA så nu snart ska jag visa hur man kommenterar m.m.

Imorgon kommer jag inte uppdatera bloggen förens kl.21.00 ungefär. Vi ska nämligen träna lite med fiolen till Umefolk som är på Fredag. RIKTIG KUL! Vi börjar träna klockan 15.30 och slutar vid 21.00. Dock blir det nog matpaus m.m.

Men om någon vill komma och titta på Umefolk så spelar jag på fredagen den 26. Min sista spelning börjar 24.30 . Nån som vill kolla på den? Näe tror inte det... :)

Oj! undra vilka som orkar läsa hela det här inlägget? Här sitter jag och skriver om min vardag så kommer folk och läser och kommenterar. Vad trevligt! :)

//RunaTuna









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0