HEMMA....OR NOT....JO, JUST KIDDING!

Nu sitter jag här, inbäddad i täcken. Kom hem från Umefolk för ett litet tag sedan. Det var riktigt skoj! Hej och hå!
Vi såg några som heter ''African Destiny'' Som ni hör så är dom från Afrika. Och dom har rikigt härlig engelska. Jag älskar verkligen afrikaner som pratar engelska! Som i Damernas Dektetivbyrå. Det låter så coolt!
Men bandet sjöng på nått afrikanskt språk.... Hmm. jag vet inte rikitgt vilket språk det var. Men dom kom från Zimbawe.

Nu sitter/ligger jag här och dricker Jokk och tittar på Numb3rs ( Numbers ).

Vilken är eran favvo jokk smak?


Snygg bild va? Gjort den själv *stolt*

//RunaTuna

Kommentarer
Postat av: A.G.N.E.S.

vad tidigt ni kom hem! :) trodde ni skulle spela halv ett?

2010-02-27 @ 10:24:26
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: A.G.N.E.S

vad heter drickan som du gillar på starbucks?

2010-02-27 @ 17:43:04
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: signe

höhö vi såg också african destiny på skolan i igår :P hahah jag, jana och lina stog och dansade stenhårt på en rad på dom låtarna när vi skulle dansa ;)

2010-02-27 @ 21:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0