GLASS ELLER ICECREAM?

Nu ska jag upptadera lite. Ska se nu, idag vaknade jag ganska tidigt ( 8.30 ) och redan vid klockan 10.00 var jag ute på stan, jag och min mor hade tänkt åka till Stadium ( 75% rea !!! ) men det var ju 5km lång kö! Vi har aldrig tänkt stå där i den extremt kalla kylan!

Då gick vi bara runt och kolla lite, åt på Rost m.m. Sedan åkte vi hem. och efter två timmar åkte vi in igen för jag hade dans med underabara Sandra.K,Amanda.W och Agnes! Och sedan gick jag raskt vidare till Bion där jag såg prinsessan och grodan med Freja och Astrid&Co.

Nu sitter jag här, i röda soffan och ska snart smaska i mig Rocky Road glass!
Om ni fick välja av glassarna nedanför, vilken skulle ni vilja ha?




//RunaTuna


Kommentarer
Postat av: Bianca

Magnum! :]

2010-02-20 @ 20:24:50
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Hanna

den vill jag oxå se XD magnum ;)

2010-02-20 @ 22:00:47
URL: http://chiakichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0