GKOVDÄILSL

Hej!

Nu har jag kommit hem från Hanna. Jag var där och Signe, jag och signe hade inte träffats på 9 år(!!!!!!)
Det är helt sinnesjukt! Men riktigt kul var det! Och vi hade enormt mycket godis! jag menar enormt! EXTREMT!
Så nu vill jag äta frukt ;) Är inte sugen på godis alls!

Men hur som haver! På Söndag är det alla hjärtans dag! När man var yngre gjorde man alltid Alla hjärtans dag kort på bildlektionerna.Men nu har jag inte gjort några kort alls.

Har ni någon speciell ni ska ge ett kort eller liten present till???

//RunaTuna


Kommentarer
Postat av: signe

hahahahhahahahha godis för 130 spänn ;)

2010-02-12 @ 23:29:37
Postat av: signe

+ ben and jerrys och läsk...

2010-02-12 @ 23:30:29
Postat av: Runa Rullgardina Neely

hahahhaha...... :D

2010-02-13 @ 11:59:09
URL: http://runatuna.blogg.se/
Postat av: astrid

Dom där hjärtana blir ju VÄRSTA fina alla-hjärtans-dag.kortet!

2010-02-13 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0