ÅR 2010

År 2010!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?


Jag åkte till Universal Studios ( Harry Potter Landet ) Det var fett kul!


Höll du några av dina nyårslöften?


Det gjorde jag faktiskt! Mitt nyårs löfte var att få MVG på 2 matte prov.

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

 

Ja, jag fick en ny tremening.

 

Dog någon som stod dig nära?


Båda mina kaniner dog :( Eller en dog, och en rymde...

 

Vilka länder besökte du?


USA två gånger.


Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?


Hmm... jag skulle vilja ha balett skor! Och att J.K Rowling skriver en ny Harry potter bok.


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?


Den 19 november. 


Vad var din största framgång 2010?


Jaa du.. mina betyg?


Största misstaget?


Hmm... jag vet inte riktigt. Kanske när jag råkade kliva på den där elefantens tå, ain't gonna make that misstake again!



Har du varit sjuk eller skadat dig?


Nej


Bästa köpet?


Mina converse och min höga blommiga kjol.

 

Vad spenderade du mest pengar på?


Kläder (om man inte räknar med mat)


 

Gjorde någonting dig riktigt glad?


Många saker har gjort mig glad. Men för det mesta mina underbara vänner!

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?

 

Från och med du

Andreas Waise ( Maja, haha )

Don't go breaking my heart (Jag lyssnade på den typ hundra gånger i USA)

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?


Gladare!


Vad önskar du att du gjort mer?

 

Jag önskar att jag hade åkt jorden runt lite mer! Hehe...

 

Vad önskar du att du gjort mindre?

 

Ätit minde sötsaker kanske?

 

Hur tillbringade du julen?

 

Hemma med Familjen.

 

Blev du kär i år?

 

Jag blev sjukt kär. Men det var komplicerat... Jag älskade honom men vi kunde inte vara med varann! I still love ju hp! ;)

 

Favoritprogram på TV?

 

Oj,oj det finns ju många! Hmm.. Bl.a Big bang Theory!

 

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?


Gills Dolores Umbrige?


Bästa boken du läste i år?


Harry potter ofc!

 

Största musikaliska upptäckten?

 

Emm... I don't know.

 

Något du önskade dig och fick?

 

Harry Potter landet resan. Och WESC hörlurar.

 

Något du önskade dig men inte fick?

 

En onepice och world peace

 

Årets bästa film?


Finns ju sjukligt många! Men bl.a Harry Potter 7 del 1


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?


Åt gott, öppna paket och massa annat skoj.

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?


Om jag hade vunnit 50miljoner kr och om jag fick en liten bebis panda som aldrig växte upp. Naaw!

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Vad fick dig att må bra?


Hur skulle jag beskriva min stil? Ett ord: Awesome! ;)


Vad fick dig att må bra?


Många saker! Men mina vänner får mig alltid att må bra!


Vilken kändis var du mest sugen på?

Haha, sugen på? Jag skulle vilja träffa många kända personer. Bl.a Johnny Depp,Daniel Radcliff,Lady Gaga, and so on! Listan är mycket lång!

 

Vem saknade du?


Mina vänner i USA och Miriam i Stockholm (som jag ska träffa snart! ) Och Cajsa,Agnes och Astrid saknar jag just nu!

 

De bästa nya människorna du träffade?


Jag minns inte om jag träffat någon ny. Eller en jätte söt tjej som jag är barnvakt till, Sophia.



Kommentarer
Postat av: Maja

Gilla!!! :D

2010-12-31 @ 15:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0