MAKE UP NOT WAR

Anna om When darkness falls:
snygg du är! vad andvänder du för smink? :)

kan du inte göra en smink-video? Eller typ bilder och sånt där du visar vad du adnvänder?

Svar: Tack så himla mycket! Det skulle vara lite svårt för mig att göra en smink video för den skulle bli väldans kort. Jag sminkar mig nämligen inte. Eller ja, inte på vardagar utan bara på halloween,maskerader eller när jag och mina vänner ska ta roliga bilder. Men jag kan skriva om vad jag hade för smink på just den bilden du kommenterade på!



Här är en tydligare bild.

Ögon: Mascara - Loreal Paris Telestropic  mascara         
           Ögonskugga - IsaDora tripple eye shadow i bruna nyanser
           Eye Liner - Från H&M

Mun: Läppstift - Något random läppstift från en sminkbox. 

P.S Och såklart var det Amanda som var den fantastiska sminkören!
          

Kommentarer
Postat av: självaste amanda

... förstättning på inlägget...

Och det var fanstastiska otroliga fina amanda som sminkade mig! ;)

Nä skoja bara du där fotomodelliska runa ;)

2010-12-23 @ 19:24:38
URL: http://wisselpipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0