LÖV IKEA


Hej hej!

Som många av er säkert vet så älskar jag IKEA. Dom har super snygga möbler m.m. Och igår kväll fick jag en liten idé att skriva om julklapps tips. Så det här tipset är till er som har tröttnat på era rum. Det är ju ganska dyrt att göra om ett helt rum. Men man kan ju faktiskt bara byta lakan, fixa några kuddar, sätta upp tavlor och skaffa gardiner så får man i princip ett nytt rum. Plus att det är mycket billigare. Här nedan finns massa snygga tavlor och lite annat som är väldigt snyggt, och billigt. Ingenting kostar över hundralappen!




( Älskar verkligen tavlorna, ska kanske önska mig en tavla julklapp? Källa: ikea.se )

Bra eller dåligt med julklappstips?

Kommentarer
Postat av: agda

älska också ikea som du vet;) jag har den där klockan!

2010-12-05 @ 15:59:22
Postat av: wisselpipan

Sv: jag säger, lets go! ;D

2010-12-05 @ 18:03:43
URL: http://wisselpipan.blogg.se/
Postat av: agda

sv. tackar!

2010-12-06 @ 20:06:07
Postat av: agnes de pie

jag säger: JAG HAR HITTAT DEN SNYGGASTE TRÖJAN SOM FINNS I HELA UNIVERSUM!!!!!!

2010-12-06 @ 22:07:28
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0