INSOMNIA



Bild på mig och Amanda igår. Diggar ni våra nya hörlurar? Vi älskar dem!

Jag var alltså med denna dam igår. Vi såg film,käka brownies måla naglarna. The real shit alltså. Det var iallafall mys! Idag så tror jag att jag kommer vara med samma tjej...men jag är inte säker. Måste få tag på henne först.

Inatt kunde jag verkligen inte sova! Antingen var det för att jag sov på en uppblåsbarmadrass ( eftersom min farmor är här) Eller så var det för att Freja ville sova i samma säng! Så jag sov i princip på golvet. Jag somnade 4 sov till 5 vaknade var uppe till 6 och somna om till 10. Sweet....not.

 

Kommentarer
Postat av: självaste amanda

denna tjej du pratar om skulle gära vara med dig också, huset bjuder på mat om det får lov att vara. Hon ska bara äta och duscha

2010-12-28 @ 11:30:36
URL: http://wisselpipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0