BATMAN SMELLS

Hej!
Jag vet jag vet, jag har inte varit den bästa på att blogga. Men jag har ett liv också, kanske är svårt att tro. Men det är fullständigt sant! Jag kan skriva upp lite kort vad jag gjort det senaste dagarna.
Söndag: Var hemma på dagen,chillade och städade lite. Senare på kvällen begav jag mig till Amanda.
Måndag: På morgonen bakade jag kladdkakor för att ta med till Frejas klass. Eftersom de i hennes klass ville träffa Grandma. Sedan kom Agnes och Amanda så vi gick över med sakerna till skolan och sen tog vi bussen till stan. Där inhandlade både Agnes och Amanda riktigt snygga grejer från H&M. Och vi träffade jätte många på stan! Typ halva klassen...typ... Efter det kom vi hem till Amanda. Vi skulle ha minijulafton men det blev ganska fail för vi hann bara baka pepparkakor innan jag skulle hem. Men dom öppnade sina presenter och jag tror dom blev glada för det!
Sommar! Random bild så inlägget skulle bli gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0