WE SAVED A LIFE

Visst ar jag varit dålig på att upptadera de senaste dagarna? Usel.

Jag kan i allafall berätta lite om det jag gjort. I tisdags var jag med Maja,Agnes,Agda och Astrid.
Vi fikade på stan och hade trevlig. Men vi räddade också ett liv, en liten igelkott. Den rackarn
hade sprunigt in i Majas Fotbollsmål och trasslat in sig. Det både styptes och kunde inte röra sig för
den var så ihoptrasslad. Men vi klippte ut den ur nätet och sedan lyfte Maja den så vi kunde klippa av trådarna
vid hans/hons fötter. Sedan när vi (med hjälp av Majas granne) hade trasslat ut den så sprang den in i 
nätet igen...  idiot... Men vi tog loss den sedan haltade den iväg...


 


Min och Agda Falukorv hamburgare?

//RunaTuna

Kommentarer
Postat av: agda

sötis igelkott :)

2010-08-12 @ 15:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0