LUNA&LILLESKUTT



Idag skulle jag hämta mina Niner. Dom har nämligen varit på ''kaninhotell'' medans vi var i USA. Så nu när vi kom dit så sa dom att någon av dom kanske var dräcktiga. Dom var 95% säkra att dom inte var det. Men för säkerhetens skull skulle dom ha kvar dom ett litet tag till. Men det som är tragiskt är om dom får ungar så kan vi inte ta hand om alla. Så om vi inte säljer dom... Jaa, vad ska vi göra då?

Det var tydlligen en hane som hade hoppat in i nästan alla flickors burar så en av kaninerna hade redan fått sina ungar. Men mina kaniner är så gamla så dom kommer nog inte få det...

//RunaTuna

Kommentarer
Postat av: agnes

im in town....ring mig imorgen!

2010-08-09 @ 23:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0