Män över 60 / Börja tänka på Agda

Nu har jag kommit hem från Bion. Jag såg Alice i Underlandet, igen. Det är en mycket bra film. Mamma,pappa och Freja hade inte sett den så dom skulle se den och då passade jag på att följa med. Innan gick vi och åt på Gandih.

Är det på Lördag eller Söndag man får påskägg? Mamma sa att det var på Söndag, men Amanda på Lördag...

Idag har jag inte gjort så mycket nyttigt. Men vilka har det egentligen? Jag tror dom aldra flesta har tagit det lungt. Eller har någon storstädat vinden kanske?




Lite påsk inspirerade bilder!

Min fråga idag, hur många har stor städat vinden?

//RunaTuna

Kommentarer
Postat av: AGNES

japp tidigare kom vi hem, det var bara kallt och eländigt så vi for hit vid fyra. Och vad gäller kakorna blev dom goda men lite för mjöliga. Men jag får nöja mig med era GODASTE istället!



Gald påsk!

2010-04-02 @ 21:17:52
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: Hanna

idag får man påskägg! ;D

2010-04-03 @ 11:59:03
URL: http://chiakichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0